Skip to content

Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color brick color green color

Haber ve Etkinlikler

FPSS slide image

Şubemizin 14.Olağan Genel Kurulu , 22-23 Şubat tarihlerinde çoğunluk aranmaksızın gerç...

Devamı...

Duyurular

Bulunduğunuz Sayfa :Anasayfa
İSTANBUL TEKNİK GEZİSİ

1.GÜN : ( 10 MAYIS 2014 CUMARTESİ )

Sabah saat 07:00 ‘da Konya havaalanında buluşuyoruz.Bagaj bilet işlemlerinden sonra Pegasus’un 08:10 uçağı ile İstanbul’a hareket ediyoruz.İstanbul’a varışımızı takiben Kale cafe’de sabah kahvaltımızı alarak fuar alanına transfer oluyoruz. Fuar gezisinin ardından akşam yemeğimizi alarak otele hareket ediyoruz. Geceleme otelimizde.  ( RESCATE HOTEL – ANADOLU YAKASI )

Konya Kuruluşlar Ligi Masa Tenisi Müsabakaları
 Konya Kuruluşlar Ligi Masa Tenisi Müsabakalalarının  4 Mayıs 2014 tarihinde Gençlik Hizmetleri Spor  İl Müdürlüğü Masa Tenisi Salonunda yapılacağını bildiren Konya Valiliği Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü' nün müsabaka talimatı ekltedir.

5216 Sayılı Büyükşehir Belediye Kanunu
 Konya Büyükşehir Belediye Başkanlığının 5216 Sayılı Büyükşehir Belediye Kanunu'nun 7 (b) maddesi uyarınca almış olduğu meclis kararı ekte yer almaktadır. Üyelerimize duyurulur.

Plaket
 Plaket Törenimiz de Konya dışında olan 13. Dönem Yönetim Kurulu Sayman Üyemiz Zeki Ünen'e 26 Mart tarihinde yapılan Yönetim Kurulu Toplantısında plaketi verildi. Kendisine yaptığı hizmetler için teşekkür ediyoruz.

Mesleki Denetim Yargı Karar Örnekleri
 Genel Merkez tarafından tüm Şubelere iletilen Mesleki Denetim Uygulamaları hususundaki yazı ve yargı kararları ektedir. Üyelerimize duyurulur

Plaket Töreni

10 Mart tarihinde yapılan Yönetim Kurulu Toplantımızda ,  13.Dönemde görev yapmış olan Başkanımız M.Serdar Işık ve II.Başkanımız  Hüseyin Başar'a yaptıkları hizmetler anısına plaket verildi. Konya dışında olması sebebiyle Saymanımız  Zeki Ünen Plaket Törenimize katılamadı. Geçmiş Dönem Yönetim Kurulumuza,  Şubemiz için gerçekleştirdikleri  çalışmalara teşekkür ediyoruz.

Dünya Kadınlar Günü
 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında 10 Mart Pazartesi günü Kadınlarımızca hazırlanan "Rengarenk" Resim Sergisi açılışı yapılmıştır. Resimleriyle sergiye katılan ve açılışımıza gelen misafirlerimize teşekkürlerimizle..

Ziyaret
 21-22 Şubat tarihlerinde gerçekleşen 14.Olağan Genel Kurulumuz sonucu Yönetim Kurulumuzu ziyarete gelen tüm misafirlerimize teşekkür ediyoruz.